*Jonas Brothers Forum

Svenskt forum - BARA om Jonas Brothers

Online just nu!: No Members around.

Jonas Brothers Forum » ALLMÄNT

Joe Jonas kommer till Sverige i Oktober!!!

(20 posts)
  • Startad 6 mÃ¥nader sedan av itisamariathing
  • Senaste svaret av JulieJonas

Inga taggar ännu.

1. itisamariathing
    Medlem

Joe kommer att vara öppningsakt i Britney Spears Europaturne vilket betyder att han kommer till Sverige den 16 oktober! Någon mer än jag som känner att man måste skaffa biljetter nu!

Posted 6 månader ago #
  2. iloovejb
    Medlem

OMGGGG vart kan man köpa biljetter?? :D och kan någon säga när ni vet vilket hotell han stannar i?? JAG DÖÖR HÄÄR!! :D MÅSTE SE HONOM!

Posted 6 månader ago #
  3. itisamariathing
    Medlem

tror att man kan köpa biljetter på ticknet! vill också veta vilket hotell han kommer att bo på

Posted 6 månader ago #
  4. JB.Cyrus
    Medlem

Biljetter finns på Ticnet!!! Har redan skaffat biljett!! =D

Posted 6 månader ago #
  5. itisamariathing
    Medlem

Posted 6 månader ago #
  6. http://www.ticnet.se/event/Britney-Spears-biljetter/BRIT1016

här kan ni skaffa :D

det ska bli såå kul efter alla dessa år !!! :D

Posted 6 månader ago #
  7. JulieJonas
    Medlem

OH MY JONAS! jag ska absolut dit! :)

men är det någon som vet om han bara ska till stockholm eller om han följer med till malmö också?!?!??!! :)

Posted 6 månader ago #
  8. linni
    Medlem

VILKA SKA HAR BILJETTER TILL GOLDEN CIRCLE I GLOBEN?! Jag & Fanny fixade idag :D

Nick <3
    Posted 6 månader ago #
  9. IsabelleZ
    Medlem

Jag har redan min biljett =) Och jag ska stå i Golden Circle. kommer ställa mig i kö så fort jag kommer upp på söndagen :D när kommer ni börja köa??

Posted 6 månader ago #
  10. EmelieIda
    Medlem

Jag och min kusin kommer upp redan kvällen innan så vi kommer nog gå upp tidigt och börja köa jag tror tidigats vid 5 snåret och senast vid 8.

Posted 6 månader ago #
  11. EmelieIda
    Medlem

Hej allihopa.
    Jag tänkte att det kunde vara kul att hitta på något under Joe's konsert så han ser vart hans fans står och hur mycket vi tycker om honom. Så nu undrar jag hur många som är på att hitta på något. Jag vet inte riktigt vad så kom med förslag.

Posted 6 månader ago #
  12. Jag ska stå i GOLDEN CIRCLE ! :D fixa billjetter för typ några dagar sen ! :)

Posted 6 månader ago #
  13. jaa vi måste visa att vi finns jag e med på att hotta på nått:D

Posted 6 månader ago #
  14. EmelieIda
    Medlem

Vad roligt, det ser ut som om vi blir några i golden circle.

Posted 6 månader ago #
  15. linni
    Medlem

jag vet inte riktigt när vi tänkte börja köa... man vill ju vara där tidigt, samtidigt som det kanske är nice om man har sovit lite under natten så man kan köra hårt under konserten ;) SJÄLVKLARAT måste vi göra något speciellt när han uppträder! frågan är bara vad...? Kul för Britney att det kommer stå JB-fans i Golden Circle.. haha!

Posted 6 månader ago #

RSS-feed för det här ämnet

Svara »

You must log in to post.

JB